Установка газа BMW

Багато хто запитує: навіщо потрібен потужний BMW, якщо 90% часу автомобіль проводить у київських пробках? Відповідь проста: для 10%, що залишилися, коли вдається зробити заїзд гарною дорогою і потрібен "Баварець".
Але навіщо витрачати гроші на дорогий 98-й бензин у пробках – це цілком обґрунтоване питання. Швидше за все, це не найкраща ідея. Зрештою, якщо замість бензину спалювати пропан, це не вплине на комфорт, ні на динаміку.
Чи можна зіпсувати справжнього "Баварця" газом? Абсолютно ні, якщо установку ГБО було виконано в одному з наших сервісів мережі. Тоді з'явиться економічний ефект: 90% часу, проведеного у переповненій столиці, дасть реальні заощадження. Це підтверджує досвід наших клієнтів.
Баварські бензинові двигуни розкривають свій характер на високих обертах. ГБО налаштовано таким чином, що за агресивної їзди відновлюється подача бензину. Режими газ/бензин контролюються ЕБУ (електронний блок керування) – водій навіть не помітить роботи "мозку", тому що процеси відбуваються миттєво, зі швидкістю електричного імпульсу.

Установка ГБО у BMW: кілька нюансів

Баварські двигуни завжди відрізнялися потужністю та вибуховим характером у середньому діапазоні оборотів. Це призвело до швидкого зростання кількості шанувальників німецької марки. "Баварці" досі улюблені за свій спортивний характер: у процесі інженерної еволюції їх двигуни отримали відмінну реакцію до 7000 об/хв, що є критичною зоною для більшості автомобілів.
У прагненні до екологічних стандартів було збільшено ступінь стиснення. Сучасні бензинові двигуни BMW тепер потребують високооктанового бензину. Тому їзда на пропані, у якого вищий октановий рейтинг, є плавною та природною.
Це стосується системи Vanos і Valvetronic. І ви можете заощадити більше грошей, тому що рекомендований виробником 98-й бензин значно дорожчий за звичайний 95-й. Спалювати його в пробках - це марна трата, тому що пропан-бутан втричі дешевше!

У BMW не можна використовувати газ у всьому діапазоні обертів колінчастого валу.

Сучасні бензинові форсунки охолоджуються паливом. Крім того, їхня ефективність вища, ніж у газових форсунок через фізичні відмінності між пропаном і бензином.
Щоб переконатися, що двигун не підведе у найважливіший момент - при обгоні або різкому прискоренні - установка ГБО налаштована так, щоб після досягнення певної швидкості обертання двигуна впорскується додатковий бензин. Коли оберти двигуна досягають червоної зони, подача газу припиняється і автомобіль перемикається на звичайний режим бензину. Те саме відбувається при запуску холодного двигуна: автомобіль не перемкнеться на газ до тих пір, поки температура рідини, що охолоджує, не досягне 40 °C.
Ці заходи необхідні стабільної роботи бензинового двигуна. Більше того, водій не повинен втручатися у роботу системи, за перемикання відповідає ЕБУ.
Наші спеціалісти здобули великий досвід у налаштуванні газових установок для баварських двигунів серії M та N. Тому для сучасних моделей завжди рекомендується встановлення змінного кута випередження запалення, щоб забезпечити правильне запалювання у всьому робочому діапазоні двигуна.

ГБО у BMW: система

Особливе місце в модельному ряду BMW займають "шістки" та "вісімки". Саме вони надають баварцям благородної раси, яка стала синонімом марки. Однак у таких бензинових двигунів у камері згоряння не вистачає достатнього простору.
Ідеальне встановлення системи ГБО під капотом називається мистецтвом розміщення.
"GasAuto" перетворило це мистецтво на майстерні випадки. У кожному нашому сервісному центрі ви отримаєте перевірені варіанти комплектації газового обладнання. Це буде редуктор із необхідною продуктивністю, форсунки з відповідною потужністю, клапани надійних марок та "мозок" відповідний шляхетності марки. Наше завдання – забезпечити, щоб BMW залишалася такою ж, навіть при використанні ГБО.